4 Mayıs 2010 Salı

FETHİYE'DEN ÇULÇAPUR'A SELAM OLSUN!

METEHAN AVCI
metehan48@hotmail.com


Merhaba;
Öncelikle bu "ÇULÇAPUR Blogunu"  faaliyete geçiren babam Ahmet AVCI'ya, tüm katılımcı arkadaşlarıma ve büyüklerime selam ve teşekkürlerimi iletirim...
Ben Ahemet-Rüveyde Avcı'nın oğlu Metehan...
1973 yılında babamın görevli olduğu; Mardin'in Midyat ilcesinde doğmuşum.
Mevlüt Avcı ile Mehmet TOSUN'un torunuyum.
Bildiğim kadarı ile adımı babam; Mete koymuş. Nüfus kağıdının çıkartılması için de Şerif Kaya amcadan yardım istemiş o da nüfusa yazdırırken METEHAN yapmış... Şerif amcaya da teşekkür ederim.


Hani derler ya gitmesek de görmesek de o köy bizim köyümüzdür...
Anneannemin vefatına kadar (88) düzenli olarak köyümüzü ziyaret ettik..
Tabi memur çocuğu olmanın zorluğu nedeni ile her yıl 15 günlüğüne geldiğim köyümde, önceki gördüğüm kişiler büyümüş, değişmiş oluyordu. Bir önceki seferde aklımda kalan isimleri tekrar karıştırıyorum.
Teyzemin; yaşı birbirine yakın 3 kızı vardı. Her gün değişik kıyafet ile gördüğümden isimlerini karıştırıyorum. Sonunda teyze kızlarına ''ben gidene kadar, kıyafet değiştirmeyeceksiniz'' demiştim.
 Zaten sülaleyi isim isim aklımda tutamıyorum. Bir de değişiklik olunca tamamen karışıyordu..
90 yılından sonra üniversite, askerlik, iş kurma, evlilik, çocuk derken 13 sene gidemedim.
Hemşire olan Eşimin Baskil'e tayininin çıkması müjdesi ile yıllar sonra köyüme gitmenin mutluluğunu yaşadım...
Şu anda Muğla'nın Fethiye ilçesinin Kemer beldesinde zirai ilaç bayiiliği yapıyorum...
Ve köyümü özlüyorum...Babamı yakalayınca; köyümüzü oğluma da anlatmasını istiyorum...
Tekrar selam ve sevgilerim sunuyorum...

Hiç yorum yok: