26 Nisan 2010 Pazartesi

ÇULÇAPUR KÖYÜ- blog'u hazırlama amacı...



Değerli ÇULÇAPURLULAR,
Elazığ ili ÇULÇAPUR köyü ile bağlantısı olanları bilgilendirmek üzere bu BLOG deneme amaçlı olarak hazırlanmaktadır.

Bu konuda daha fazla bilgi ve becerisi olanları da göreve çağırıyorum...
Köyümüzü, akrabalarımızı ve komşularımızı hatırlayalım, hatırlatalım ve sonra ki kuşaklara da akataralım..

Herkesi saygı ve sevgi ile kucaklıyorum...

Ahmet AVCI
Abas Mevlüt'ün oğlu- İZMİR
ahmetavci3@gmail.com


28 MART 1948'de Çulçapur'da doğdum. Abas Mevlüt'le Sıdıka'nın oğluyum. İlkokul Üç'e kadar köyümde okudum. Öğretmenim -Eğitmen- Osman TAŞÇI idi.
Köyümüzde eğitim ancak; İlkokul üçe kadar olunca; Okula devam etmek için Helezür'e gitmek gerekli idi.

İstanbul'da bulunan Ferhat Ağabeyim beni yanına alınca kaderim değişti. Allah Kendisinden ve yengemden bin kez razı olsun...

İlkokulu 4 ve 5'i yanlarında okudum. Sonra Selimiye Askeri Ortaokuluna, Oradan Erzincan Askeri Lisesine ve ardından Kara Harp Okuluna girdim.
1968 yılında Jandarma subayı olarak Kıtaya çıktım.

Köyümüzden Mehmet TOSUN'un kızı RÜVEYDE ile evlendim.
Kızım Nilgün; Yardımcı doçent olup, Ege Üniversitesinde Öğretim Üyesidir.
Oğlum Metehan; Ziraat Mühendisi olup, Tarım İlacı Bayiliği yapmaktadır.

1999 yılında da UŞAK Jandarma Alay komutanı iken, Albay rütbesi ile emekli oldum. Emekli Olunca: yedi yıl, Ege Üniversitesi Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Bölümünde Okutmanlık yaptım.
İzmir'de yaşamaktayım.
Bu BLOG'la Köyüme hizmet etmeye çalışacağım.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

resim gönderemiyoum.